۲-۲- بخش دوم- تشریح مدل های ارزیابی آمادگی الکترونیکی ۱۹
۲-۲-۱- مدل های ارزیابی آمادگی الکترونیکی در سطح ملی ۲۱
۲-۲-۱-۱- راهنمای Readiness CSPP برای زندگی در یک دنیای شبکهای ۲۱
۲-۲-۱-۲- CID Readiness برای جهان شبکهای(راهنمایی برای کشورهای در حال توسعه) ۲۲
۲-۲-۱-۳- ارزیابی APEC E-Commerce Readiness 24
۲-۲-۱-۴- اندازهگیری موقعیت جهانی آمادگی الکترونیکی توسط شرکت بینالمللیMcConnell 25
۲-۲-۱-۵- پروژه جهانی انتشار اینترنت Mosaic 27
۲-۲-۱-۶- ارزیابی بینالمللی WITSA از تجارت الکترونیک ۲۹
۲-۲-۱-۷- تبدیلهای فضای مجازی و فرا صنعتی Crenshaw & Robinson 30
۲-۲-۱-۸- CIDCM 32
۲-۲-۱-۹- WB 36
۲-۲-۲- آمادگی الکترونیکی در سطح سازمانها ۳۹
۲-۲-۲-۱- مدل بلوغ کسب و کار الکترونیک EMM 40
۲-۲-۲-۲- مدل آمادگی الکترونیک مشاهده شده (PERM ): 41
۲-۲-۲-۳- مدل KPMG 44
۲-۲-۲-۴- مدل P3I3 47
۲-۲-۳- معیار های ارزیابی آمادگی الکترونیک سازمان ها در ایران ۵۰
۲-۳- بخش سوم : معرفی سازمان خدماتی ۵۲
۲-۴- نتیجه گیری ۵۳
۲-۴-۱- مقایسه مفهومی و ساختاری مدلها موجود در سطح ملی ۵۴
۲-۴-۲- مقایسه مفهومی و ساختاری مدلها موجود در سطح سازمای ۶۲
۲-۵- خلاء مطالعاتی ۶۴
فصل سوم ۶۶
۳-۱- مقدمه ۶۷
۳-۲- مرحله اول – روش تئوریسازی داده بنیاد ۶۹
۳-۲-۱- علت انتخاب روش ۶۹
۳-۲-۲- رویش نظریه : ۶۹
۳-۲-۳- نمونه گیری در پژوهشهای کیفی ۷۰
۳-۲-۴- روش های نمونه گیری برای جمع آوری داده های کیفی(نمونه گیری غیر احتمالی) ۷۰
۳-۲-۴-۱- نمونه برداری تئوریک ۷۱
۳-۲-۴-۲- نمونه برداری گلوله برفی: ۷۱
۳-۲-۵- انتخاب اسناد و مدارک ۷۱
۳-۲-۶- فرایند تحلیل داده ها ۷۳
۳-۲-۶-۱- مقایسه مداوم و یادادشت برداری ۷۳
۳-۲-۶-۲- کد گذاری باز ۷۴
۳-۲-۶-۳- کد گذاری محوری ۷۴
۳-۳- مرحله دوم : تعیین وزن معیار های با بهره گرفتن از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) 75
۳-۳-۱- مقدمه ۷۵
۳-۳-۲- تحلیل سلسله مراتبی (AHP) 76
۳-۳-۳- الگوریتم AHP 77
۳-۴-۱- جامعه آماری ۷۹
۳-۴-۲- حجم نمونه و روش اندازه گیری ۷۹
۳-۴-۳- گرد آوری داده ها: ۸۰
۳-۴-۳-۱- مهمترین تکنیکهای جمع آوری اطلاعات ۸۰
۳-۴-۳-۲- بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ۸۲
۳-۴-۳-۳- بررسی نرمال بودن متغیرها(آزمون شاپیرو) ۸۵
۳-۴-۴- انتخاب روش آماری ۸۶