مدیریت سفارش
Order management
خدمات الکترونیک
-
- کریستوبل و همکاران (۲۰۰۷)
کارکرد
Functionality
خدمات مالی آنلاین
-
- شان و تدیسنا(۲۰۰۸)
-
- سرجادجا و همکاران. (۲۰۰۳)
قابلیت استفاده
Usability
وب سایت پورتال
-
- یانگ و همکاران. (۲۰۰۵)
-
- زیتمال وهمکارن(۲۰۰۲)
-
- بارنز و ویدجن(۲۰۰۲)
۸٫۲ . چارچوب نظری پژوهش
وجود مدلهای گوناگون و ابزار متعدد تحلیل و اندازه گیری کیفیت خدمات که شرح آن در بخش مرور ادبیات پژوهش آمده است، بیانگر این نکته است که اندازه گیری کیفیت هر خدمتی به نحو گسترده ای وابسته به نوع و ماهیت خدمت مورد مطالعه، مشتریان خدمت مزبور، شرایط و نیز سوابق ارائه آن خدمت و نیز در بعد کلان جامعه مورد مطالعه است. از سوی دیگر فاکتورها و عوامل مؤثر بر کیفیت هر خدمت بسیار متعدد و در شرایط مختلف نیز دستخوش تغییر می شوند، این عوامل باعث شده که نه تنها الگوهایی که در ادبیات پژوهش به آنها پرداختیم بلکه تمامی آنها نیز دارای محدودیتهایی هستند. لذا تصور یافتن متدولوژی یا مدلی که دارای مزایای مدلهای مختلف و فاقد محدودیتهای آنان باشد، بیش از هر چیز می تواند محصول خیالپردازی باشد.
با توجه به این موارد و با ملاحظه نقاط قوت و ضعف مدلهای مختلف و با در نظر گرفتن شرایط خدمت و جامعه مورد مطالعه، تلاش برای انتخاب مدل یا تلفیقی از مدلهای مختلف می شود که بیش از سایر مدلها قابلیت انطباق با شرایط و امکان نیل به هدف پژوهش را داشته باشد. بنابراین با توجه به ملاحظات فوق، طرح شماتیک مدل تحلیلی پژوهش حاضر بصورت زیر ارائه می گردد.
این چارچوب ارتباط ابعاد هفتگانه مدل ایاسکوال با کیفیت خدمت و نیز وابستگی آن و پس از آن ارتباط تمایل به استفاده با استفاده حقیقی از دستگاههای خودپرداز نمایش داده می شود.
شکل ۱۲: طرح شماتیک مدل پژوهش
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۱٫۳٫ مقدمه
تحقیق را میتوان تلاشی منظم و سازمان یافته برای بررسی مسأله ای خاص که به یک راه حل نیاز دارد توصیف کرد و شامل گامهایی است که طراحی و پیگیری می شوند تا پاسخهایی برای مسأله مورد علاقه ما در محیط کاری به دست آید .دراین فصل، هدف این است که مشخص کنیم برای دستیابی دقیق تر، آسانتر و سریعتر به پاسخ یا پاسخ های مربوط به سوالهای تحقیق چه شیوه و روشی را اتخاذ نموده ایم. لذا سعی خواهیم کرد تا نوع روش تحقیق، ابزارها و تکنیکهای بکار رفته در تحقیق، جامعه آماری، روشهای آماری مورد استفاده و غیره را توضیح دهیم
۲٫۳٫ روش پژوهش
این پژوهش از نظر هدف کاربردی و ازحیث جمعآوری داده ها، از نوع توصیفی پیمایشی است که به تعیین و توصیف وجود یا عدم وجود اختلاف معنی دار میان انتظارات و ادراکات مشریان خدمات دستگاههای خودپرداز بانک ملت شهر بوشهر می پردازد.