۲۰۱۰
در بین مشتریان کانادایی همدلی و قابلیت اطمینان ازمهمترین عوامل تعیین کننده رضایت و وفاداری مشتریان است در حالیکه در بین مشتریان تونسی ، قابلیت اطمینان و پاسخگویی از مهمترین عوامل تعیین کننده رضایت و وفاداری مشتری است .
:” استنباط مشتریان کانادایی و مشتریان تونسی از کیفیت خدمات بانکی
Ladhari , Riad
Ladhari , Ines
Morales , Miguel
۲۸
۲۰۱۱
موفقیت در حفظ رضایت مشتری ناشی از اقدامات اصلاحی مشتری محور شامل جلسات بیشتر با مشتریان،ارتباط از طریق پست و پست الکترونیکی و تهیه اطلاعات مالی قابل دسترس برای مشتریان می باشد.
رضایت مشتری در زمان بحران
Farm , Eugene, H. &
Mc.Carthy , Michael ,S.
۲۹
۲۰۱۰
برآورده ساختن و ایجاد مزایای رابطه ای به عنوان دلیلی برای ادامه و ثبات رابطه ، شناخته می شود و انتظار می رود که موجب افزایش رضایت مشتری شده و نتایج رفتاری رابطه مند همچون کلمات شفاهی مثبت ، تمایل برای حفظ رابطه و وفاداری به وجود آورد.
بررسی مزایای ارتباطی به عنوان محرکی برای رضایت و نتایج رفتاری
Dimitriadis , Sergio
۳۰
۲۰۰۵
متغیرها در این تحقیق شامل : رضایت ، تصمیم به خرید مجدد ، تبلیغات منفی ، تصمیم به شکایت و ارزیابی خدمات دهنده بود که ثابت شد وجود یک رابطه سازگار میان مشتری و ارائه دهنده خدمات می تواند موجب افزایش رضایت مشتری ، افزایش تمایل به خرید مجدد و کاهش تبلیغات منفی از جانب مشتری گردد .
تجدید نظر در استراتژی های احیائ خدمات
DeWitt & Brady
۳۱
تحقیقات داخلی :
سال
نتیجه تحقیق
عنوان تحقیق
نام محقق
ردیف
۱۳۹۰
بازازیابان به منظور دریافت پاسخ های مطلوب از بازارهای هدف خود ، از ابزارهای زیادی استفاده می کنند. این ابزارها یک آمیخته بازاریابی را تشکیل می دهد. در این راستا پیروزی و موفقیت با موسساتی است که نیازهای مشتریان را با صرفه تر،راحت تر و یا ارتباطات موثرتری برآورده می سازند، یعنی در ارضای نیازهای مصرف کنندگان،راحتی و آسایش و منافع آنان را در نظر میگیرند و سعی می کنند تا هزینه کمتری برای مشتری ایجاد کنند.از این دیدگاه محصول باید مطابق با مزایای مورد انتظار مشتری باشد ، قیمت باید متناسب با توانایی های خریدار باشد ، محصول بایددر دسترس مشتری قرار گیرد تا در خرید آن دچار مشکل نشود و در نهایت ترفیعات لازم نیز باید انجام گیرد تا مصرف کنندگان بالقوه از وجود چنین محصولی با خبر شوند .
تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان