نیروهای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
جدول (۴- ۳۹) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و شرایط پیرامونی
امر و نهی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول (۴- ۴۰): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و روش های عملی
امر و نهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۰
جدول (۴- ۴۱): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و تربیت مخاطب
امر و نهی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
جدول (۴-۴۲): خلاصه مدل در خروجی تحلیل رگرسیون چند متغیره ………………………………………………….. ۱۱۱
جدول (۴-۴۳): ضرایب رگرسیون متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………… ۱۱۲
جدول (۴-۴۴): تحلیل واریانس برای آزمون معناداری شکل رگرسیونی (برآورد واریانس) ……………………… ۱۱۲
جدول (۴-۴۵): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب از
اولویتهای جامعه خارج است ……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۳
جدول (۴-۴۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه پوشش و نحوه حضور در جامعه شخصی است و
از حیطه امر و نهی خارج است …………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
جدول (۴-۴۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه آنچه در قرآن واجب است خمار است نه پوشیدن
کامل مو ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
جدول (۴-۴۸): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه اصل در حجاب حفظ کرامت زنان است و حفظ
کرامت با زور نمیشود ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
جدول (۴-۴۹): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه وضعیت پوشش جامعه مناسب است و امر و نهی
ضرورتی ندارد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۷
جدول (۴-۵۰): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب سبب پوشیدن زیباییها و بالا رفتن سن
ازدواج میشود ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
جدول (۴-۵۱): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه باید پذیرفت همه چیز در حال تغییر است
بعد از ۱۴۰۰ سال نوع پوشش تغییر میکند ………………………………………………………………………………………….. ۱۱۹
جدول (۴-۵۲): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه استفاده از جلباب(چادر و پوشش کامل) بر همه
واجب نبوده و توصیه است …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۰
جدول (۴-۵۳): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه دستوری بر حجاب دخترها در قرآن نیامده…… ۱۲۱
جدول (۴-۵۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه در قرآن اول به مردان سفارش شده نگاهشان را
حفظ کنند بعد به زنان، بهتر است ابتدا مردها از لحاظ کنترل میل جنسی قوی شوند ………………………… ۱۲۲
جدول (۴-۵۵): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب نسبی و عرفی است در هر زمان و مکان
نوع پوشش متفاوت است …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
جدول (۴-۵۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب حق (اختیاری) است نه تکلیف(واجب)….۱۲۴
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول (۴-۵۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب عفت نمیآورد ولی عفت حجاب میآورد،
اندیشه اصلاح شود ظاهر اصلاح میشود ……………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵
جدول(۵-۱): نتایج عوامل مؤثر بر امر و نهی در حوزه حجاب …………………………………………………………………… ۱۲۸
جدول (۵-۲): نتایج آسیب های مطرح شده در حوزه امر به حجاب و نهی از کم حجابی …………………… ۱۳۰
جدول(۵-۳) نتایج شبهات امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب ………………………………………………… ۱۳۱
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل (۲-۱): مدل مباحث امر به معروف و نهی از منکر………………………………………………………………………………….. ۱۶
شکل (۲ -۲): مدل حجاب و اصطلاحات مربوط به آن ……………………………………………………………………………………. ۳۲
شکل (۲-۳) مدل عوامل مؤثر بر امر به معروف و نهی از منکر ………………………………………………………………………… ۴۵
شکل (۲-۴) مدل زیر شاخه های مقبولیت ………………………………………………………………………………………………………. ۴۶
شکل(۲-۵) مدل آسیب های معرفتی مطرح شده امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب………………….۵۳
شکل (۲- ۶) مدل آسیب های مطرح شده مربوط به روش اجرای امر به معروف و نهی از منکر ……………………۵۴
شکل (۲-۷) مدل مسائل و شبهات مطرح شده ی مربوط به امر و نهی در حوزه حجاب ……………………………… ۵۵
شکل (۳-۱) مدل طراحی پرسش نامه ………………………………………………………………………………………………………………..۵۸
دانلود پروژه های پژوهشی درباره امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب، ...