۴-۲-۵٫ مدل ساختاری و آزمون فرضیات تحقیق ۱۱۸
۱۲۴
۵-۱٫ مقدمه ۱۲۵
۵-۲٫ نتیجه گیری از آزمون فرضیات با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری ۱۲۶
۵-۳٫ پیشنهادهای مبتنی بر نتایج پژوهش ۱۲۸
۵-۴٫ پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۱۲۹
۵-۵٫ محدودیتهای تحقیق ۱۲۹
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول ۲-۱: ویژگیهای انواع جوّ سازمانی در مدرسه ۲۷
جدول ۲-۲: سیمای ویژگیهای سازمانی ۲۸
جدول ۲-۳: ابعاد جوّ سازمانی ۳۳
جدول ۳-۱: طیف نمرات تعیین متغیرهای مورد مطالعه ۹۸
جدول ۳-۲: دستهبندی شاخص های مرتبط با هر متغیر ۹۹
جدول۳-۳: میزان آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کلی………………………………………………………………………..۱۰۲
جدول ۳-۴: میزان آلفای کرونباخ برای بخشهای مختلف پرسشنامه…………………………………………………….۱۰۲
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر جنسیت………………………………………………………………………..۱۰۵
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر سن………………………………………………………………………………۱۰۶
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر تحصیلات ……………………………………………………………………۱۰۸
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر سابقۀ کاری……………………………………………………………………۱۰۹
جدول ۴-۵: تست نرمال بودن داده ها………………………………………………………………………………………………..۱۱۳
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۳-۱: روشهای سنجش روایی وسیله اندازه گیری (حسینی، مهدیزاده اشرفی، ۱۳۸۸، ۱۴۱)………….۱۰۰
نمودار ۴-۱: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر جنسیت………………………………………………………………………۱۰۵
نمودار ۴-۲: نمودار دایرهای جنسیت……………………………………………………………………………………………….۱۰۶
نمودار ۴-۳: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر سن…………………………………………………………………………….۱۰۷
نمودار ۴-۴: نمودار دایرهای نمونه آماری توزیع سن ………………………………………………………………………….۱۰۷
نمودار ۴-۵: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر تحصیلات…………………………………………………………………..۱۰۸
نمودار ۴-۶: نمودار دایرهای نمونه آماری توزیع تحصیلات…………………………………………………………………۱۰۹
نمودار ۴-۷: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر سابقه کاری…………………………………………………………………۱۱۰
نمودار ۴-۸: نمودار دایرهای نمونه آماری از نظر سابقه کاری……………………………………………………………….۱۱۰
فهرست شکلها
ح
عنوان صفحه
شکل ۲-۱: مدل تعاملی ابعاد جوّ سازمانی ……۲۲
شکل ۲-۲: الگوی نیازـ فشار …….۲۳
شکل ۲-۳: عوامل مرئی و نامرئی جوّ سازمانی از نظر هاجتس ۲۴
شکل ۲-۴: جوّ مدرسه به عنوان ترکیبی از رفتار مدیر و رفتارهای معلمان…………………………………………………………۲۵
شکل ۲-۵: فرایند ایجاد جوّ سازمانی در رویکرد ساختاری…………………………………………………………………………..۲۹
شکل ۲-۶: فرایند ایجاد جوّ سازمانی در رویکرد ادراکی…………………………………………………………………………….۳۰
شکل ۲-۷: فرایند ایجاد جوّ سازمانی در رویکرد تعاملی……………………………………………………………………………..۳۰
شکل ۲-۸: رویکرد فرهنگی به جوّ سازمانی……………………………………………………………………………………………۳۱
شکل ۲-۹: پل جوّ سازمانی……………………………………………………………………………………………………………….۳۵
شکل ۲-۱۰: مراحل بهبود جوّ سازمانی………………………………………………………………………………………………….۳۸
شکل ۲-۱۱: مدل عاطفی ………………………………………………………………………………………………………………..۵۶
پژوهش های کارشناسی ارشد درباره بررسی تأثیر فرهنگ و جوّ سازمانی بر تصمیمگیری مشارکتی