شکل (۴-۱):هیستوگرام توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ………………………………………………………………….. ۶۹
شکل (۴-۲):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنس …………………………………………………………………………………… ۷۰
شکل (۴-۳):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی ……………………………………………………………………… ۷۱
شکل (۴-۴):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب حدود درآمد ماهیانه …………………………………………………………….. ۷۲
شکل (۴-۵):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر …………………………….. ۷۲
شکل (۴-۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب احساس امنیت مخاطب امر و نهی …………………………………….. ۷۵
شکل (۴-۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مقبولیت آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف ………….. ۷۶
شکل (۴-۸): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع الفاظ آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف …………..۷۹
شکل (۴-۹): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نحوه بیان امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف …………. ۸۰
شکل (۴-۱۰): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب خصوصیات آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف ……..۸۲
شکل (۴-۱۱): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب روش های امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف ………. ۸۴
شکل (۴-۱۲): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب شرایط پیرامونی امر و نهی نهی جهت اثربخشی امر به
معروف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۶
شکل (۴-۱۳): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امر به معروف جهت اثربخشی
امر به معروف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۸
شکل (۴-۱۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتقادات مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی …………………….۹۱
شکل (۴-۱۵): شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف …………………… ۹۳
شکل (۴-۱۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آسیبهای معرفتی …………………………………………………………… ۹۵
شکل (۴-۱۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آسیبهای روشی ……………………………………………………………… ۹۷
شکل (۴-۱۸):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و مقبولیت آمر و ناهی . ۱۰۱
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل (۴-۱۹):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نوع الفاظ آمر و ناهی …… ۱۰۴
شکل (۴-۲۰):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه بیان امر و نهی…….. ۱۰۵
شکل (۴-۲۱):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و خصوصیات آمر و ناهی…. ۱۰۶
شکل (۴-۲۲):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و اعتقادات مخاطب امر
و نهی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
شکل (۴-۲۳):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه عملکرد نیروهای
مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
شکل (۴-۲۴۶):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و شرایط پیرامونی امر و
نهی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۹
شکل (۴-۲۵):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و روش های عملی امر
و نهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۰
شکل (۴-۲۶) :نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و تربیت مخاطب امر
و نهی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱
شکل (۴-۲۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب از اولویتهای جامعه خارج است ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۳
شکل (۴-۲۸): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه پوشش و نحوه حضور در جامعه شخصی است و از حیطه
امر و نهی خارج است …………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴
شکل (۴-۲۹): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه آنچه در قرآن واجب است خمار است نه پوشیدن
کامل مو………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۵
شکل (۴-۳۰): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه اصل در حجاب حفظ کرامت زنان است و حفظ کرامت
با زور نمیشود …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
شکل (۴-۳۱): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه وضعیت پوشش جامعه مناسب است و امر و نهی
ضرورتی ندارد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۷
شکل (۴-۳۲): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب سبب پوشیدن زیباییها و بالا رفتن سن ازدواج
میشود ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۸
شکل (۴-۳۳): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه باید پذیرفت همه چیز در حال تغییر است بعد از ۱۴۰۰
سال نوع پوشش تغییر میکند ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۹
شکل (۴-۳۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه استفاده از جلباب(چادر و پوشش کامل) بر همه واجب
نبوده و توصیه است ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۰
شکل (۴-۳۵): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه دستوری بر حجاب دخترها در قرآن نیامده ……………… ۱۲۱
دانلود مطالب پژوهشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه ...