Thong, Y. L., Yap, C. S., & Raman, K. S. (1996). Top management support, external expertise and information systems implementation in small businesses. Information Systems Research, 7(2), 248–۲۶۷.
Thorpe, R., Holt, R., Macpherson, A., & Pittaway, L. (2005). Using Knowledge within Small and Medium-sized Firms: A Systematic Review of the Evidence. International Journal of Management Reviews, 7 (4), 257–۲۸۱.
Tung, F. C., Chang, S. C., & Chou, C. M. (2008). An extension of trust and TAM model with IDT in the adoption of the electronic logistics information system in HIS in the medical industry. Int J Med Inform, 77 (5), 324-335.
UNCTAD. (2006). ICT Solvetions to Facilitate Trade at Border Crossings and in Ports. United Nations Conference Trade and Development, Expert Meeting on ICT Solutions to Facilitate Trade at Border Crossings and in Ports, Geneva, 16-18 October.
Van Bruggen, J., Rusman, E., Giesbers, B., & Koper, R. (2006). Content-based positioning in learning networks. In Kinshuk, R. Koper, P. Kommers, P. Kirschner, D. Sampson, & W. Didderen (Eds.), Proceedings of the Sixth IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (pp. 366-368). Kerkrade, the Netherlands: IEEE.
Venkatesh, V.; Davis, F. D. (2000). A theoretical extension of the technology acceptance model: Four longitudinal field studies", Management Science ۴۶ (۲): ۱۸۶–۲۰۴.
Wang, Y.S. (2008). Assessing e-commerce systems success: A respecification and validation of the DeLone and McLean model of IS success. Information Systems Journal, 18(5): 529–۵۵۷.
Zhang, A. (2003). Electronic Technology and Simplification of Customs Regulations and Procedures in Air Cargo Trade. Journal of Air Transportation, 7 (2), 87-102.
Zhou, T. (2011). An empirical examination of initial trust in mobile banking. Internet Research. Vol.21 Iss: 5 pp. 527 – ۵۴۰.
پیوست
بسمه تعالی
پاسخگوی گرامی ، سلامٌ علیکم
احتراما˝، پرسشنامهای که پیش روی شماست در جهت انجام پایاننامه کارشناسیارشد مدیریت تحت عنوان «یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری (TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان» میباشد. نظرات شما ما را در تدوین هر چه بهتر پایان نامه یاری خواهد رسانید. از آنجایی که اطلاعات این پرسشنامه صرفا˝ در جهت اهداف علمی به کار گرفته خواهد شد نیازی به ذکر نام پاسخ دهنده نمیباشد و پژوهشگر خود را مکلَّف میداند که اطلاعات مندرج در پرسشنامه را محرمانه تلقی نموده و هیچگونه استفادهی غیر علمی از آن به عمل نیاورد. از اینکه حوصله به خرج داده و با دقت کامل به سئوالات جواب میدهید متشکرم و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای شما آرزومندم .
با تشکر
فرشاد هوسمی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
توجه : خواهشمند است جوابهای مورد نظر را باعلامت ضربدر(×) مشخص فرمایید.
الف ) سئوالات عمومی :
۱- جنس: مرد زن
۲- گروه سنی: زیر ۳۰ سال ۳۰-۴۰ سال ۴۱-۵۰ سال ۵۰ سال به بالا
۳- تحصیلات : زیر دیپلم و دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و بالاتر
ب ) سوالات اختصاصی: لطفا نظر خود را در باره هر یک از موارد زیر با درج علامت ضربدر (×) در برابر گزینه مورد نظر مشخص فرمایید.
ردیف | سوال | گزینه | ||||
کاملا˝ موافقم | موافقم | تا حدودی | مخالفم | کاملا˝ مخالفم | ||
۱ | استفاده از خدمات الکترونیک برای من مفید بوده است. | |||||
۲ | استفاده از خدمات الکترونیک به من در تحقق هدفهای شغلی ام کمک کرده است. |