…………………….۱۰۶
۱۱۱
۱۱۲
۱۱۲
۱۱۲
۴-۳-۱-مرحله کدگذاری باز ۱۱۳
۴-۳-۲-مرحله کدگذاری محوری ۱۱۷
۴-۳-۳- مرحله کدگذاری انتخابی ۱۳۰
۱۳۳
۱۳۴
۱۳۴
۱۳۵
۱۴۰
۱۴۲
۱۴۵
۱۴۶
۵-۸- پیشنهادهایی برای مدیران˓ سازمان ها و نهادها………………………………………………………………………………………………۱۴۶
۵-۹- پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۸
۱۴۹
پیوست ها ۱۵۹
فهرست جدولها
جدول ۲‑۱، طیف کانون ارزیابی توسعه ای ۲۹
جدول ۲‑۲، ویژگیهای سه نسل کانون توسعه ای ۳۰
جدول ۲‑۳، مقایسه روش های مختلف ارزیابی ۶۳
جدول ۲‑۴، پژوهش های گذشته داخلی درباره کانون های ارزیابی و توسعه ۷۱
جدول ۲‑۵، پژوهش های گذشته خارجی درباره کانونهای ارزیابی وتوسعه………………………………………………………………..۷۸
جدول ۳‑۱، مقایسه رویکرد کیفی و کمی ۸۷
جدول ۳‑۲، فرایند ساختن نظریه ی بنیادی ۹۳
جدول ۳‑۳، ویژگی های مصاحبه شوندگان ۱۰۲
جدول ۳‑۴، تناظر معیارهای ارزیابی پژوهش کمی و پژوهش کیفی ۱۰۹
جدول ۴‑۱، مقوله بندی مفاهیم مرتبط ۱۱۴
جدول ۴‑۲، طبقه بندی فرایند کانون ارزیابی و توسعه موفق ۱۱۷
جدول ۴‑۳، دسته بندی و سازمان دهی علل استفاده از کانون ارزیابی و توسعه ۱۲۲
جدول ۴‑۴، دسته بندی و سازمان دهی شرایط زمینه ای ۱۲۴
جدول ۴‑۵، دسته بندی و سازمان دهی شرایط مداخله گر ۱۲۷
جدول ۴‑۶، دسته بندی پیامدهای کانون های ارزیابی و توسعه ۱۲۹
فهرست شکلها
شکل ۲‑۱، نتایج استخراج شایستگی های کلیدی ارزیابان کانون ارزیابی بر مبنای وظایف ۴۷
شکل ۲‑۲، شایستگی های مشترک ارزیابان کانون ارزیابی بر مبنای وظایف ۴۸
شکل ۲‑۳، شایستگی های متمایز ارزیابان کانون ارزیابی در هر وظیفه ۴۹
شکل۲-۴˓مراحل اجرایی کانون ارزیابی………………………………………………………………………………………………………………………………۶۷
شکل ۴‑۱، مدل نهایی ۱۳۱
شکل ۵‑۱، مدل نهایی کانون ارزیابی و توسعه موفق مبتنی بر مطالعات خبرگی و داده بنیاد ۱۳۹
فصل اول
کلیات تحقیق
مطالب پژوهشی درباره شناسایی-عوامل-مؤثر-بر-موفقیت-استقرار-مراکز-سنجش-شایستگی-و-ارائه-مدلی-برای-آن